logo colorsquares
tlačítko menu

Utrácíte obrovské sumy za kampaně na Googlu, Facebooku, Instagramu,
či kdekoliv jinde?

bílá šipka dolů

Měli byste zbystřit. Dost možná totiž doslova plýtváte penězi za reklamu.

Nevyvracím efektivitu daných reklamních systémů, ty pochopitelně samy o sobě fungují (sami je používáme).

Kde ovšem vidím zásadní problém je fáze, ve které se je rozhodnete využít.  Naprostá většina eshopařů a marketérů totiž začne investovat do reklamy ještě dřív, než si odladí obsah na e‑shopu na 100 %.

Co se stane, když investici ukvapíte?

Reklamní systémy splní svůj účel a přivedou natěšené potenciální zákazníky na e-shop prahnoucí po dalších informacích a argumentech, které by je přesvědčily k okamžitému nákupu.

Namísto toho však často vidí jen obyčejný popisek o třech strohých odrážkách a jednu ilustrační fotku. Jelikož potřebují k nákupu více informací, odchází je hledat jinam – zpravidla ke konkurenci.

Je to asi jako by Vám v obchodě radila s nákupem němá prodavačka, která o produktech nic neví. Nakoupili byste? Anebo radši utekli?
Obyčejný popisek na e-shopu
prémiový popisek na e-shopu

Jak tedy doporučuji správně postupovat?

1. Analyzujte

Otevřete si libovolný detail produktu na e‑shopu a vžijte se do zákazníka, který neví nic o vašich produktech ani o vašem eshopu. Nebo ještě lépe ukažte ho vašemu klientovi. A zeptejte se na následující otázky:
  • Upoutalo mě v detailu produktu něco do 2 sekund, abych ihned neodešel?
  • Vidím na první pohled (aniž bych musel scrollovat) název produktu, prodejní cenu a klíčové benefity produktu?
  • Mám možnost si ve fotogalerii produkt prohlédnout z více úhlů? Jak vypadá při využití v praxi? Mám možnost podívat se na video? Chápu z obrázku, jak je produkt velký?
  • Vidím v detailu skutečně 100 % informací, které potřebuji k tomu, abych nákup dokončil ihned? Nebo tam vidím pouze čísla v technických parametrech, pod kterými si nic konkrétního nedokážu představit?
Určitě Vás napadne ještě spousta dalších otázek, na základě nichž si uděláte ucelenější představu o úrovni kvality stávajícího obsahu.

2. Napravte nedostatky

Než utratíte jedinou korunu do reklamy, ujistěte se, že máte u všech produktů 100 % informací a kvalitní obsah, který Vašim zákazníkům zodpoví všechny otázky bránících k okamžitému dokončení objednávky - viz bod 1).

Něco zvládnete sami, s něčím Vám pomůže grafik anebo to jednoduše můžete nechat na nás a do 14 dní budete mít obsah punktlich a navíc řádně otestovaný.

Prémiový obsah od Colorsquares.cz vás vyjde na méně než průměrná měsíční kampaň v PPC.

Ceník už letí na váš e-mail!
Něco se pokazilo, zkusíte to prosím znovu?
ANTI-SPAMOVÁ OCHRANA
Žádné otravné newslettery, žádné „limitované akce“.

3. Investujte do reklamy

No a teď konečně můžete s čistým svědomím rozjet propagaci. S vyladěným obsahem budou investice do reklamy daleko efektivnější

Závěrem:

Nezapomínejme, že žijeme v 21. století. To, co lidem k dokončení nákupu stačilo před pár lety, dnes už neplatí. Je potřeba jít zákazníkům více na ruku a daleko více přemýšlet za ně. 

Investujte jeden měsíční budget do vylepšení obsahu a zajistíte si kontinuálně vyšší tržby až o 25 %. Každý měsíc!

Omrknout, jak to funguje →
vychytávka na e‑shop

Až o 25 % vyšší tržby
s Prémiovým obsahem

Prémiový obsah je série několika vychytávek. Patří sem Prémiové galerie, Prémiové popisky a Prémiové brand page, které dlouhodobě navýší tržby vašemu e‑shopu.
Zjistit více →

O ½ uspěšnější Obsah
pro reklamní kampaně

Namalujeme vám všechny online reklamy od bannerů po Instastories. Ale klidně i tištěné materiály jako leták či roll-up. Grafiku i texty tvoříme na základě nejnovějších poznatků behaviorální psychologie. Proto fungují.
mrknout na ukázky →

Získejte 3× více poptávek
s kvalitní Microsite

Krátké jednostránkové weby pro představení vašeho produktu, služby nebo třeba eventu vám vytvoříme dřív než řeknete „colorsquares“. Na základě detailní analýzy klientů navíc obsah postavíme tak, aby prodával.
to musím vidět →